A girl.
Indahnya bila awak dapat baca isi hati saya.......
Friday, 30 November 2012 ✿ 11:37 ✿ 0 Shutter Comments

Salam sayang. Harini 30hb 11. Harini akhir bagi bulan november. Dan awak tahu? Harini dah 4 hari awak pergi tinggalkan saya :') Berat hati nak lepaskan awak. Tapi, awak dah buat keputusan segala galanya macam ni, apa boleh buat. Ada awak nak tarik kata kata awak balik? Kita harap sangat benda tu terjadi :') Tapi tak mungkin. Tak tak. Awak dah suruh saya pergi dari hidup awak. Awak suruh saya lupakan awak. Awak suruh saya teruskan hidup, suruh saya cari kebahagiaan baru. Awak ingat senang? Awak ingat mudah? Perit wak nak lalui semua ni. Bukan mudah. Kita kenal bukan 2, 3 hari. Dah 5bulan lebih. Banyak kenangan kita selama 5bulan ni. Awak tak nampak? Saya masih berharap dekat awak. Sampai sekarang. Saya masih takboleh terima kenyataan semua ni. Ape yg awak text pepanjang dekat saya. Saya rasa semua ni mimpi. Mimpi yg tk kan jadi kenyataan. Tapi tak. Saya tahu tak. Ini reality. Sanggupnya awak pergi. Mana janji awak? Janji tu semua palsu. Silap saya sebab terlalu sayang awak. Terlebih sayang awak, kan dah jadi macam ni. Sampaikan kawan kawan awak semua marah  saya, kenapa saya buat awak macam tu macam ni. Apa semua tu? Awak yg buat keputusan mcm ni, lepastu saya dipersalahkan? Awak suruh saya bagitahu hal yg sebenar dkat keluarga saya? Hal apa? Jangan pernah awak cakap keluarga saya akan bencikan awak. Keluarga saya tak sekejam tu sayang. Mak saya makin suruh saya contact awak, tapi saya takboleh tunaikan permintaan mak saya. Saya takut. Takut ganggu hidup awak lagi. Awak, jangan buat kerja bodoh sebab saya, jangan sebab saya awak menangis, jangan sebab saya, awak tengking kawan awak, jangan sebab saya awak jadi tak tentu arah. Jangan sebab saya juga awak hempas phone awak.  Awak tahu, sejak awak takde dalam hidup saya, banyak sangat masalah yg saya kena tanggung. Berat sangat beban ni. Sunyi hidup saya takde awak. Ibarat tak lengkap lah :') Jujur dari hati saya, saya masih nak kan awak. Saya masih perlukan awak. Tapi saya tahu itu semua hanya angan angan kalau awak datang balik dalam hidup saya. Awak. Saya mohon, tarik lah balik kata kata awak. Saya harap sangat. Terima kasih segala kenangan 5bulan lebih ni. Saya hargainya. Assalamualaikum.

Older Post
Me You Home
DashboardFollow

Little Disclaimer;


Hi. I'm your tiger! Rawrrr

Creddits;
✿ Skins by Husna
✿ Basecodes by Jaja
✿ Graphics by WeHeartIt