A girl.
Happy 5monthsary dear love xx
Monday 29 October 2012 ✿ 00:00 ✿ 0 Shutter Comments

Hi Sufian. Cinta hati saya, buah hati saya, jantung hati saya, Happy 5monthsary ♥ Hope hubungan kita ni kekal hingga ke anak cucu, iloveyousomuch :* Ngeh ngeh ayat awak tuuu. Hihi nahh saya sayang awak jugak tau. Thanks cause being a nice, sweet bf for me. Hope we were longlasting . Can sayang? ;) Even perangai awak ni menjengkelkan, mengada ngada macam saya, haha kesah pula yg penting saya sayang awak. Oh yaa tuu gambar atas tu kita dedicated untuk awak. Hope you like it hahahaha :x For the last, I I I I love youuuu  Ahmad Sufian Sahin Bin Mohd Safie <3

Older PostNewer Post
Me You Home
DashboardFollow

Little Disclaimer;


Hi. I'm your tiger! Rawrrr

Creddits;
✿ Skins by Husna
✿ Basecodes by Jaja
✿ Graphics by WeHeartIt