A girl.
Sayang. Get well soon :')
Monday 6 August 2012 ✿ 03:08 ✿ 0 Shutter Comments

Assalamualaikum. Hi. Harini mood aku memang down. Down sangat bila dapat tahu my 'sayang' tak sihat. Dekat sekolah, aku tutup semua kesedihan aku. Aku taknak kawan aku tahu situation aku sekarang ni. Biarlah Allah je yg tahu apa yg aku rasa.

 Start semalam maybe, dia txt. dia cakap yang dia ada sakit itu ini. Ya Allah. Bila dia txt mcm tu, airmata keluar laju membasahi pipi :'( Serious, saya tak kuat bila dapat tahu awak mcm ni biy. Saya dapat rasa bila saya ada dekat tempat awak, betapa peritnya sakit awak tu. Kalau boleh, biarlah saya yang ganti tempat awak tu. Saya taknak tengok awak terseksa macam ni :( Sufian, saya sayang awak. Saya tahu awak boleh lawan penyakit awak tu.Saya taknak tengok awak lemah dengan sakit awak ni. Tak sanggup :( Awak kuat kan biy kan? Awak. Ingat tak? Kita last text petang semalam. Awak txt saya sebab awak terpaksa. Awak taknak tengok saya bosan. Tapi awak kata, makin awak paksa, makin tu lah awak sakit. Awak tak larat nak buat semua ni. Saya tak kesah pun kalau awak nak txt ke tak. Tapi saya nak tengok awak sembuh. Saya nak tengok awak yang dulu. Awak yang happy sentiasa. Biy, let me see you smile sayang! Awak kata awak akan pertahankan penyakit awak ni even mcm mana sakit pun. Tapi saya taknak tengok awak macam ni. Taknak tengok awak menderita. Awak degil. Awak taknak pergi hospital. Puas saya paksa awak. Awak cakap awak taknak susahkan family awak. Terpulang pada awak lah. Saya takboleh buat apa dah. Tapi Biy.............saya nak ada dekat tempat awak sekarang. Sekarang juga. Saya nak gantikan tempat awak. Saya nak tanggung penyakit awak tu. Kalau boleh........................hmmm.Saya puas mengadu dekat Allah, saya nak awak sembuh mcm biasa. Saya nak dengar balik suara awak. Gelak tawa awak. Awak share story apa semua dgn saya. Saya nak semua tu balik........... Biy. Boleh kan? Saya tak henti stalk fb awak, twitter awak even awak tak online. Saya rindu latest tweet kita. Ya Allah. Aku typing ni pun airmata dah berjurai jurai. Risaunyaaa aku dekat dia. Sayangnya aku dekat dia. Kau sembuhkanlah dia ya Allah. Sembuhkanlah penyakit dia agar dia dapat menjalani kehidupan seperti biasa.

Ahmad Sufian Sahin Bin Mohd Safie. Awak sentiasa dalam doa saya, dalam ingatan saya walau macam mana pun keadaan awak sekarang ni. saya tetap sayang awak. Sayang. Get well soon :'(

Older PostNewer Post
Me You Home
DashboardFollow

Little Disclaimer;


Hi. I'm your tiger! Rawrrr

Creddits;
✿ Skins by Husna
✿ Basecodes by Jaja
✿ Graphics by WeHeartIt